Tre och ett halvt år..

Jag är snart klar med tre och ett halvt år av slit, svett och tårar.. Nu är det snart över och en ny period börjar och på något konstigt sätt verkar resan sluta där den började. Jag har nämligen blivit erbjuden jobb på min allra första VFU-skola, har inte tackat ja än men lutar nog åt att jag gör det om inget annat dyker upp. Allt har gått så snabbt. Var på intervju igår och så ringde de idag.. Så allt känns just nu pirrigt, virrigt och samtidigt väldigt spännande att få komma ut i verkligheten.
Men ändå, nu när man ser tillbaka på tiden som gått är det med en liten tår i ögat som man säger farväl till studietiden. Men man har tyvärr inte råd att vara student för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0