SPS

Har haft en grym dag idag. Vaknade, efter en konstig natt med många drömmar och konstigheter, strax innan fem. Bara vetskapen om att klockan egentligen var strax innan fyra gjorde inte det hela bättre, men jag makade mig iväg till jobbet. Timmarna gick fort trots tröttheten och jag kom hem och åt, sen åkte jag och Javier ner till stan för att hämta en dator som varit på reparation och efter det kom jag hem för att plugga. Men när jag la mig ner på sängen och slog upp boken så trodde jag att jag skulle dö av trötthet. JAg läste några rader innan jag tog beslutet att gå till gymmet. Sagt och gjort jag gick på SatsPowerStep, vilket är en blandning av Step och BodyPump. Det var bland det roligaste jag gjort på länge. Step-sekvenserna i passet är enkla vilket gör att man kan höja pulsen rätt så rejält nu när jag inte är så van vid alla steg kombinationer. BodyPump inslagen var också roliga, då man kunde lägga på tyngre vikter än vad man normalt kan då det inte är lika intensivt. Helt enkelt ett bra pass för mig som just börjat mitt SATS-liv igen. Självklart känner man sig inte som världens smidigaste såhär första gången, men jag tyckte det var så himla kul att jag definitivt kommer gå på ett till snart igen. Efter det tog jag en lång promenad med Max som nu ligger upp och ner i soffan och susar sött. Ska ta och göra detsamma tror jag. I morgon är det skola och sedan gym som gäller igen. Får se om det blir pass eller kondition..



Kommentarer
Postat av: Maddo

Vad duktig du är gumman! Lycka till med plugget! Och träningen verkar gå bra. Känner mig kass som inte tränar lika mkt.. :P Vill ju inte gymma så passar inte passen. Morr!! Men men...



KRAMAR!

2010-03-30 @ 08:55:17
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0