Grymt!

Så skulle jag vilja uttrycka gympasset i morse. Har varit så pigg hela dagen att jag fått många saker gjorda. Så stolt att jag faktiskt höll mitt dagliga mål.
Ringde till och med jobbet och bokade upp lite nya tider. Känns skönt att ha seven eleven, man kan jobba väldigt flexibla tider. Jag fick också värmande ord från chefen idag. Jag frågade angående sommar och extrajobb osv. för han har visst anställt två nya under tiden jag varit borta så jag blev lite nervös. Men han sa lugnande att jag har första prioritet på jobb och om jag bestämmer mig för ett uppehåll är jag välkommen. Det värmde! Men han tyckte dock att jag borde fortsätta, för min egen skull. Men skulle han bestämma, sa han så skulle jag självklart jobba.
I morgon ser schemat ut på följande sätt. Vakna tidigt, ut med Max en längre morgonrunda än vanligt. Sen ska jag ta bussen till Backaplan och därifrån gå över bron till Pedagogen där det väntas tre timmars opponering. Efter det bär det av direkt till gymmet och ett konditionspass där, ska även passa på att kolla på en cykel på vägen hem, tänkte jag, så jag kan cykla till skolan framöver. Sen vidare hem till Max ut och gå och sen hem och läsa. Lite lunch och mellanmål ska jag få in däremellan också.. :)
Ett av målet i morgon..

Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag hejjar på dig! Vardagsmotion är grymt!! Snart kan vi cykla för att ses! ;) Vi kommer ha grym kondition! KRAMAR!!!

2010-03-24 @ 09:00:02
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0