Max o Tessan

Idag har jag, Max, Maddo och Tessan varit ute på äventyr. Jag hade en ganska god bild om vart vi skulle gå men dessa planer ändrades då jag såg hur smal snöstig det var i den skog jag tänkt ta oss till. Detta innebar att det inte bara var Maddo o Tessan som var på okänd mark utan jag och Max också fick upptäcka vårt närområde.. Detta har i sin tur lett till att jag har hittat en ny promenadslinga som vi kan gå med Max.
Mötet gick för övrigt över förväntan, jag visste att Tessan inte var van med andra hundar och därför inte skulle vilja hälsa på Max - som i sin tur älskar andra hundar och tror att alla bara är ute efter att leka.. Men de kunde allt efter som tiden gick även gå bredvid varandra och i slutet när Max inte var lika besatt av henne, visade det sig att även Tessan var intresserad av att nosa Max i baken, vilket jag ser som ett stort framsteg för bara två timmar. Vi måste absolut ses igen. Snart.
Max efter dagens promenad..
Max, efter dagens promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0