Kursstart

Det är ändå en ganska bra start på kursen. Två dagar har vi haft på universitetet denna veckan, vilket betyder att jag haft gott om tid att plugga. Men har jag gjort det? Nej då, har hittat hundra andra saker som varit roligare, har till och med rensat ur förrådet.. Då är man inte studiemotiverad, enligt min mening. Idag kommer Maddo o Tessan hit, vi ska gå en lång promenad med hundarna. Ska bli kul, skönt att slippa gå själv. Ett annat plus är att det blir ytterligare ett själ till att inte läsa det jag borde. Helgen kommer däremot att få gå åt till plugg, då jag har lit. sem. på måndag morgon.. : /

Kommentarer
Postat av: Maddo

Tack för idag gumman! Det gick bra tillslut! Fler gånger!! Så fort du behöver paus från studier! Kramar i mängder!

2010-01-22 @ 20:54:06
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0