Forgive me father..

Idag  har jag gjort något jag sa att jag inte skulle göra under detoxen, jag har jobbat. Chefen ringde igår och hade ingen som kunde öppna, han behövde mig två timmar och jag som inte kan säga nej till jobb jag svarade såklart ja. Men jag föll inte för frestelserna, vilket jag tycker jag kan vara stolt över. Blev dock ingen promenad imorse, men Javier och jag har storstädat lägenheten och lagat lite utav maten vi ska äta imorgon. Vi blev precis klara, så nu tänkte jag snart hoppa in i duschen och sen kanske krypa ner i sängen och se ett avsnitt av Seinfeld eller Sopranos.
Såhär näst sista dagen har det blivit glutenfri havregrynsgröt till frukost, till lunch lite rester från gårdagens linsgryta. Till kvällsmat har det inte hunnit blivit mer än en päron/morotsjuice.

Kommentarer
Postat av: Maddo

Ja, jag rekomenderar det starkt! Jag är ju nästan sugen på att tvinga mig vegetarisk mat en gång i veckan eller mer. Definitivt mer matlagning! Ska försöka att inte äta ute mer än en gång i veckan (inkl. fika!) så mitt visa-kort lär få vara hemma. :P Kramar

2009-09-18 @ 23:53:10
URL: http://dreammaddo.se/blogg
Postat av: Maddo

Härligt med gäster! Hoppas ni får det trevligt! SJälv kör jag ju hela denna dag. :) Är stolt över oss faktiskt! Idag drog vi ut ett gäng och grillade, jag tog en majskolv! :)



Kramar

2009-09-19 @ 19:43:38
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0