Glapp


Oj vilket glapp det blev sen jag skrev sist. Har inte haft någon ork kvar men nu är det måndag igen så det är väl bara att kämpa på. 

Både torsdag och fredag var korta dagar på VFUn vilket var riktigt skönt. Var  på bio i fredags och såg Volverine, (Xmen) den var sådär kan jag säga, de tidigare är helt klart bättre. 

Lördagen spenderade jag på stan, shoppade lite saker till mig själv samt födelsedagspresent till L som var en utav de fester vi var bjudna till just den kvällen. Det blev en lyckad kväll, med två fester och en snabb utgång. :) Söndagen spenderades utomhus, på kvällen blev det film, säsongsavslutning på Hells kitchen och promenad med vovven. 

Idag har jag Blonderat håret. Blonderat med stor B. Det blev lite väl ljust eftersom jag råkade läsa lite fel i instruktionen men det ser snart bättre ut så jag är inte ledsen över det. Får se vad jag får för reaktioner från barnen imorgon. Har en riktigt lång dag imorgon, 8-17 *suck* känns inte så lockande just nu, inte heller känns bedömningen på onsdag så rolig heller. Men det är väl bara att bita ihop och göra sitt bästa, hon är tydligen inte rolig att bli bedömd av min VFU-ledare och det gör ju inte saken bättre.. :S 

 

Kanske inte de bästa bilderna på blonderingen, får lägga upp bättre när det värsta lagt sig. Det är svårt att vänja sig eftersom jag inte gjort något åt utväxten på hela vintern så det är en väldig chock varje gång jag tittar mig i spegeln.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0