Vaknade


Vaknade med sån magknip imorse så det blev ingen VFU.  Måste må bättre imorgon då det är dags för bedömning, känns lite tråkigt idag också i och med att jag missar en händelserik dag på VFUn men men.. 

På torsdag eller fredag, har inte riktigt bestämt riktigt när det blir än åker jag, Javier och Max till M-stad och hälsar på min familj några dagar. Mormor och morfar är nere på sydligare breddgrader det ska bli roligt att träffa dem och ladda upp batterierna inför nästa veckas tentaskrivande. *rysningar*

Kan inte riktigt fatta ändå, det är bara drygt två veckor kvar tills det är "sommarlov", inte för att jag lär få så mycket sådant då jag hoppas på att få jobba större delen. Men det ska bli skönt och komma bort från läsandet ett tag och bara få koppla av och göra annat och kanske få tid för några kortare resor eller så, vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0