Sista VFUdagen

Sista VFUdagen för den här gången över, kändes tråkigt att lämna dem idag. Men jag hoppas verkligen att jag kommer tillbaka till dem så fort som möjligt eftersom jag stormtrivs i arbetslaget. Anledningen till att jag kanske inte kommer tillbaka är att jag ska läsa specialpedagogik till hösten och då förmodligen är tvungen att byta praktikplats. Skulle vara riktigt tråkigt om jag förlorade den platsen jag har nu.

En stor lättnad är dock att jag hade min fruktade bedömning idag, jag var fruktansvärt nervös innan och under tiden, men hon var inte så farlig som jag hade hört innan och hon hade inte så mycket negativt alls att säga vilket kändes jätteskönt. Men nu vet jag vad jag måste träna på och har fått en bild av vad hon tittar på när hon kommer ut. 

Ikväll blir det lugn hemmakväll, kan hända att det blir en dvdkväll.. Vi får se vad som händer.. : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0