Måndag igen

Har haft en bra helg och försökt vilat upp mig lite. Hela lördagen spenderades i soliga slottsskogen tillsammans med Javier och vovven på kvällen blev det fotboll, vi var ett gäng som såg matchen mellan Barcelona och Real Madrid. Vi fortsatte kvällen på en bar i centrum, måste säga att det blev en riktigt lyckad kväll.

Idag har jag även skrivit ett så kallat "litteraturpaper" och skickat in. Jag har även varit på en föreläsning med Jane Goodall, som spenderat över 40 år med schimpanser, vilken förövrigt var väldigt intressant.

På torsdag är det dags för VFU (praktik) igen. Känns lite nervöst eftersom jag denna gång ska bli bedömd. Men på ett sätt ska det bli spännande och se vad hon har att säga. Har suttit och fyllt i en självbedömning, vilket alltid är svårt att göra.  

Här nedan följer bilder från slottskogen på Max när han sitter  och spanar på folk som passerar. 

   

'

Nu ska jag gå och ta hand om tvätten, sen blir det nog lite tv-tittande innan kvällen är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0