Fullspäckad vecka..

Har som jag skrev haft en tuff start på veckan. Har hadt 19 h VFU på två dagar, vilket säger det mesta om hur trött jag är just nu. Igår när jag kom hem gjorde jag misstaget och slumrade till framför tvn när jag kom hem, vilket resulterade i att jag inte kunde sova när det var dags så imorse var jag nästintill död och det sista jag kände för var 9.5 h på VFUn. Men men nu fick det bli så och det gick bättre än jag trodde, då de gjort en massa roliga saker har tiden flugit iväg. Min vecka kommer nu att lugna ner sig, på VFUn iaf. men vid sidan av är det saker som ska göras och planeras. Har tänkt att få in lite nöje på torsdag bland annat ska uttnyttja presentkortet jag fick när jag fyllde år och gå på bio.. 

Såg föresten Vicky Christina Barcelona härom dagen, tyckte den var bra, gillar Woody Allen. :)
 Men mest av allt fick den oss att längta tillbaka något fruktansvärt till Barcelona. Vilken stad!! Tänk att man bott där :) Är allt sugen på att flytta tillbaks.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0