Detox? Tjaa varför inte..

Maddo, en klasskompis har just avslutat en lyckad detoxvecka och har inspererat några till att köra till hösten - även mig. Fastän vi kommer gå i seperata klasser tänkte jag hänga på. Hörde talas om en minidetox som också lät intressant. Men för tillfället försöker jag köra på grötfrukost med banan och ibland även ett kokat ägg, "normal" lunch, lätt middag bestående av kyckling eller fisk och sallad. Däremellan äter jag frukt och dricker en massa vatten. Har gjort det förut och det hjälpte både vikten och humöret så nu kör jag på igen..




En härlig uppladdning!! 

Kommentarer
Postat av: Maddo

Vi får hjälpa varandra och stötta varandra! Vi kan klara detta! =) Kramar!

2009-05-06 @ 20:12:07
URL: http://dreammaddo.blogg.se/
Postat av: Maddo

Glömde: Vad fint du fått det här! :) Mysig sajt!

2009-05-06 @ 20:12:25
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0