Inte min dag..

Inte så att man känner för att ge sig iväg och träna när vädret är som det varit idag men jag trotsade det och drog mig till ett Cykelpass. Nu är jag sådär härligt trött det är så skönt det är att bara spinna på så mycket man orkar.. vilket påminner mig om. Måste köpa en cykel denna sommarn, för att komma fram lättare  och när man vill, bussarna kan man ju inte alltid lita på, samt att de under varma sommardagar är hemska..

Känns som om turen inte varit riktigt på min sida idag, det hela började med att bussen jag åkte med imorse fick motorstopp långt ifrån någon hållplats, vi stod stilla i säkert 15 min, vilket ledde till att jag kom försent till min VFU-plats. Bussen hem var även den sen som attan. När jag kom till gymmet fick gyminstruktören inte igång musiken och fick tillkalla all personal på plats för att försöka få det att funka, pinsamt nog visade sig att det bara var en liten knappspak som skulle ändrats, detta innebar en försening på 20 minuter. När jag skulle åka hem visade sig att bussen var sen och beräknades komma ca en kvart senare..(Hade jag haft en cykel skulle jag varit hemma innan den kvarten)  : (  Gick sedan till hemköp, plockade de varor vi behövde och gick till kassan för att betala. Då plötsligt hände det, gick förbi en kassa som just skulle öppna. Killen i kassan log mot mig och gestikulerade att han skulle öppna. Kunde det vara så att turen vänt? Oh nej, killen i kassan fick problem med att logga in å jag fick stå och vänta och se hur de andra köerna fortsatte som vanligt.. Såklart!! 
 Inte riktigt min dag som sagt..



Kommentarer
Postat av: Maddo

Stackare! Kramar

2009-05-09 @ 21:10:15
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0