En glad ...

En glad nyhet, fick idag veta mitt betyg från förra kursen. Har inte fått det tidigare då jag inte blivit bedömd på min VFU. Men nu var det alltså klart och det blev ett VG vilket känns helt fantastiskt! 

Har haft examination hela dagen idag och känner mig lite halvt död, om det nu är möjligt att vara.. :) Men det var en oerhört givande examination då vår examinator var toppen och kom med bra konstruktiv kritik och förklarade saker så man såg det på ett nytt sätt. Därefter var jag på utvärdering av hela inriktningen, vilket också det var intressant, men jag är som sagt så oerhört trött men känner mig ändå så glad att dagen är över, fast samtidigt känner jag inte för att ge upp den riktigt ännu.. 

Hade dock ingen ork att gå ut med klassen idag, tyvärr då det hade varit riktigt kul, på något sätt känns det lite vemodigt att vi ska splittras, men man kommer säkert hålla kontakten med flera av dem och några kommer jag ju träffa på i nästa inriktning. 

Känns bra att jag inte tagit på mig något jobb denna veckan, så jag kan njuta riktigt och ta det lite lugnt. Hoppas bara på att jag inte blir sjuk nu, kan ju lätt bli det efter en sån stressig period som det varit nu ett tag, på alla plan.. Men hoppas såklart på att jag slipper det. 

I helgen ska jag se till att träffa en fd klasskompis, det inte blivit mycket tid för att ses eftersom vi båda läser olika saker och har tentor och uppgifter om vartannat, men i helgen ska det bli av. Det har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0