Natten som gick

Vaknade vid 2.30 tiden inatt av att det ringde någon på porttelefonen. Det ringde inte bara en gång utan upprepade gånger, jag var riktigt rädd då jag såg att det stod ett helt gäng utanför våran port. Det gick ett tag och alla gick iväg, efter ett tag kom två av dem tillbaka och ringde på igen, de gav tillslut upp då en annan granne fick nog och dkrek något åt dem från sin balkong, så jag förmodar att de ringde på hos alla som bor i huset. Efter att de gått kom en av killarna tillbaka och gjorde samma sak, men han gav inte upp lika lätt, tillslut blev han insläppt och stod utanför vår dörr och pratade med en tjej och så gick de tillsammans uppåt i trapphuset, gänget kom sedan tillbaka.Vet inte riktigt vad jag trodde skulle hända men det var iaf. inget trevligt uppvaknande.. Nu dags för jobb.


Kommentarer
Postat av: Maddo

Oj, vad äckligt! Tur de inte kom in till er iaf. Hur var din midsommar gumman? Kramar

2009-06-20 @ 21:12:43
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0