Måste..

Underbart väder idag! Dagarna springer iväg och om två dagar är det dags för operation. Jag ska ta bort en leverfläck. Lite nervös är jag allt får jag erkänna, men jag har gjort det förut och hoppas på att jag även denna gången får en skicklig läkare som är stadig på hand. Javier ska följa med som stöd så det gör att det känns ännu lite bättre.

Har jobbat idag, hektiskt har det varit och kunderna har varit förvirrade och ibland även otrevliga, det är inte lätt att vara alla till lags alltid men jag gör så gott jag kan med de regler jag har att gå efter. Cheftens fru, som i och för sig också är chef var där idag och jobbade lite med mig över lunchruchen vilket underlättade lite. Men nu är jag ledig i två dagar och det känns som en evighet, eller nej inte riktigt, men det känns så grymt skönt att inte ha några måsten. Att vara ledig när man är ledig och inte känna att man MÅSTE exempelvis läsa, skriva eller dylikt utan att man får göra som man vill. Jag njuter till fullo. 
Nu ska jag ut i det fina vädret.



Snat är den borta. (Vet att jag ser helt vettskrämd ut, men så farligt är det inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0