Måndag kväll

Ja då var det redan måndag kväll igen, helgen som gått har varit riktigt bra, om man bortser från vädret. Midsommar blev lugn eftersom jag jobbade på dagen och på kvällen hade jag ont i huvudet efter operationen jag hade dagen innan vilket tydligen var helt normalt enligt läkaren. Idag har jag jobbat, tvättat, handlat och bokat en resa hem, vi åker på torsdag eftermiddag efter att de tagit bort stygnen och kommer tillbaka på söndag. Vi hoppas på fint väder så vi får tillfälle att vara ute med föräldrarnas båt, än så länge ser det ljust ut, men det kan ju svänga snabbt det svenska sommarvädret.  Annars bjuder veckan på jobb och en del promenader, får inte träna tills jag tagit bort stygnen men promenader kan ju inte skada, hoppas jag.




 Midsommaraftonsmat - Räkor och en hemmagjord, av Javier, underbart god sås.

 
Max njuter också av att sommaren äntligen verkar vara här med en tupplur på sin boll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0