Drömmar

Gick och la mig tidigt igår, halv tio sa jag god natt till pojkvännen drog täcket över huvudet och försvann in till drömmarnas land. Är inne i en drömperiod, drömmer väldigt tydliga drömmar, som kl 4.40 när jag vaknar verkar helt "normala" och nästan som de hänt på riktigt. I natt drömde jag till exempel att jag var på premiären av min systers barns cabare här i Göteborg, tror den hölls typ i Operan eller så, det var ett väldigt stort ställe iaf, och ch att en f.d. klasskompis hade huvudrollen som trollmamamma. Ni hör ju själva hur det låter. 

Men jag gillar att drömma, det är skönt på något sätt. Inte mardrömmar dock, eller när något tråkigt händer för även de kan ibland bli så verkliga att jag måste tänka efter om det verkligen hänt, ibland har jag känt att jag måstat ringa familjemedlemmar eller vänner för att försäkra mig om att de mår bra. Vilket de tack och lov gjort. 

Bild från http://laudisseny.files.wordpress.com/2007/05/1_suenos3.jpg

Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag skulle inte stå ut med så mkt drömmar! Men det är bra att någon uppskattar dem :)

2009-08-01 @ 11:08:01
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0