Fredagar.

Har en sån härlig känsla i kroppen idag, det blandat med en känsla av rastlöshet. Nu har jag suttit inne och skrivit två dagar i streck. Ok, ska erkänna att det idag inte blivit så mycket skrivande som jag hade önskat, mest flum. Men det är nog mest för att det är fredag, solen har skinit hela dagen och det har varit en hoppfull dag.
Och uppsatsen då? Jo jag känner att jag nog har kontroll över den. Har kommit upp till det sidantal som krävs, och väl det. Men jag har ännu inte fått med alla ämnen och har inte renskrivit det jag skrivit än så länge så det är en del jobb kvar med den. Men just idag känns det inte som jag kommer så mycket längre. Så jag flummar runt i lägenheten och hittar på lite annat att göra, diskar och sådant som blir så mycket roligare när man har tentaskrivning. Saknar min tenta-kompis, alltid skönt att ha någon att bolla idéer och formuleringar med, har tyvärr ingen sån i denna kursen - än. Nä nu ska jag återgå lite till skrivandet, till det internationella perspektivet på specialpedagogik.. *wiie*

Kommentarer
Postat av: Maddo

Tentakompis här! Du får bolla med mig även om vi inte läser samma kurs nu! Det vet du va? Saknar dig också gumman. KRAAAM

2009-10-31 @ 13:51:25
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Maddo

Jaa, definitivt!! =) Vi skulle kunna ha promenader med max, matlagning, film eller bara en fika! Myyys! =) Kramar

2009-11-03 @ 20:26:40
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Maddo

Tack gumman!! ♥

2009-11-06 @ 22:01:27
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0