Examinerande rapport dag 1

Sitter och skriver på en examinerande rapport för den här kursen.. förstår egentligen inte var alla kurser tar vägen, det hela går så fort att jag knappast hänger med. Anyway, jag sitter och ord-bajsar som jag brukar göra huller om buller allt om vartannat och tillslut måste jag stanna upp och försöka att organisera mig själv. Men vad nu, då är dan snart slut och jag känner hur 8 h stirrande på dataskärmen plus det fallande mörkret utanför gör mig allt tröttare. Och jag har inte kommit någonstans, har redan gråtit en gång idag - vilket jag i och för sig alltid gör under tentaperioder..
Känner som vanligt en press inför denna tentan, dock är det inte samma kvantitet på tentan som det var under tiden i KUFA men det ska fortfarande vara kvalitativt bra och det är svårt. Jag är inte ens säker på att mitt ämne håller, vet inte ens om jag valt rätt. Plus att man aldrig vet vad examinatorn är ute efter.. Hoppas jag kan ta mig igenom denna kurs, då de följande verkar väldigt intressanta.
Bild från: http://content.expressen.se/blog/22/51/86/singne-blessing/images/Dator.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0