Då så..

..då var det kväll igen. Känner mig bättre och har gjort det ett tag nu så det blir VFU imorgon :) Dagen har bara sprungit iväg trots att jag inte gjort så mycket, har haft en hemmadag och bestämt mig för att på torsdag, då smäller det. Det är dags för storstädning.  :)

Blev glatt överraskad idag, min lön hade kommit  vilket var en dag innan den brukar, så jag har kunnat boka resan hem idag. Vi alla åker på fredag morgon och kommer hem på söndag. Ska bli så roligt o träffa familjen och låta Max få springa lite lös, det är ju lite lättare på landet än här i stan, då han är en oerhört social hund som tror att hela världen kretsar kring honom och att alla inte vill något hellre än att hälsa på just honom.. Vilket inte är fallet längre då de flesta blir rädda när han sätter fart mot dem, så var det ju inte riktigt för några månader sedan..




Max som valp




Max idag..


..fortfarande goast i världen, bara en storlek större, eller två.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0