Min helg i korthet

Har haft en helt fantastisk helg, det enda negativa var att den tog slut så otroligt fort..

I fredags blev vi bjudna på dansteater där båda mina systerbarn uppträdde med olika stilar. Systerdottern med jazzdans och systersonen med breakdance. De var riktigt duktiga båda två.

I lördags var det kalas för min systerdotter och fler släktingar från Norrland var där vilket var roligt då man inte sett dem på länge. Första gången som Javier träffade min farmor som, tro det eller ej är kortare än mig (!) Låter omöjligt men jag vet iaf vart jag fått min längd ifrån. 

Söndagen spenderades i mina föräldrars trädgård där det njöts till fullo av sol och mormors goda mat, önskar allt att hon bodde i Göteborg eller i alla fall i närheten, inte 140 mil norrut. Men de verkar som de kommer ner igen i december, vore ju toppen!! 

Nu sitter jag och försöker konsentrera mig på tentan som måste skrivas, är helt omotiverad och vill inget annat än vara ledig från plugget just nu och börja jobba. Ska bli så skönt att verkligen få vara ledig när man är ledig. Har en del resor och annat inbokat i sommar också, det blir ingenting längre eftersom det ser ut att bli Mexico i december men några kortare ska jag allt se till att få tid och råd med. Var planerat att vi skulle sitta ett par stycken i skolan och skriva idag Tyvärr blev det inte så, hade hjälpt att få upp motivationen, garanterat. Men nu sitter jag här och försöker få det att låta vettigt.


Strålande väder höjer inte direkt motivationen att sitta inne och plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0