Jag ser ljuset Jonathan, jag ser ljuset..

Börjar se något slags slut på tentan, trots att jag inte alls är säker på vissa delar. Men komplettering är tydligen något vi alla ska få i denna kursen. Vilket inte skrämmer mig, allt utom U är bra.  Hade kunnat bli klar idag, men först var det jobb och sedan lockade vädret alltförmycket så det får bli att skriva färdigt det sista imorgon nu ska jag vara lite social med min underbara pojkvän som ställt upp till hundra procent och tagit mitt stressade tentahumör med lugn. Nästa vecka är det min tur att göra detsamma då det är hans tur att skriva tenta.

 Nä nu ska jag ut och ta en kvällspromenad med Javier och Max. Vi hörs. Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0