Grr..

Har kännt mig lättirriterad och utsatt Javier för någon sorts förskjutning några dagar nu. Vet inte riktigt vart det kommer ifrån, men antar att det kan ha och göra med att jag känner mig stressad. Vilket ofta leder till att jag försöker förtränga det, men det hjälper ju iksom inte. Det finns ju fortfarande där och tränger på.. 

Var i skolan i eftermiddags där vi fick en genomgång inför VFU och Examinationsuppgiften, som ska skrivas på ett helt annat sätt än tidigare kurser gjorts vilket känns lite jobbigt. Det hade i och för sig känts jobbigt vilket sätt det än skulle skrivas på just nu.. Måste komma på ett innehållsområde som jag vill rikta mig mot och ha en frågeställning som jag ska besvara genom den litteratur som känns aktuell.. Kanske inte låter så krångligt som det känns..

Kommentarer
Postat av: Maddo

Vi fixar detta gumman! Vi har ju varandra! =) Kramar

2009-05-06 @ 20:10:56
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0