Ännu en tuff dag

Idag fick jag ha barnen under en timma utan att ha fått planera något i förväg, men det gick bra ändå de är så snälla så. Hoppas på att de är de nästa onsdag också när "I" kommer ut och ska inspektera. : S All personal är super stressade denna veckan. Detta i och med att de har avslutning på ett stort skolprojekt på tisdag nästa vecka, vilket innebär att det kommer vara såhär under hela denna VFU-period. Känns lite tråkigt eftersom det går bort samlingar jag skulle kunna använt som filmningstillfällen samt att jag inte har så mycket tid med min LLUare att prata igenom saker och ting. Men det ska väl lösa sig ändå, de har en språksamling på fredag som jag ska filma och hoppas att få ut något av..

Borde egentligen åka till centrum och shoppa lite men orkar inte det, är så trött. Ska iväg ut på en promenad nu tänkte jag, ska bland annat lämna tillbaka ett gäng böcker som borde varit inlämnade för länge sedan. 



Idag möttes jag av denna glada kille..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0