Uppvakning

Klockan är kvart över åtta och jag har sedan en timma tillbaka varit helt klarvaken. Vaknade nämligen av att en mobil ringde, vilket min chef gör när jag försovit mig. Jag satte mig upp i sängen med hjärtat i halsgropen, efter en sekund kom jag på att det inte var min signal utan Javiers och att jag faktist har en hel dags ledighet kvar. Den som ringde var någon som Javier råkat ringa fel till igår på dagen. Vet inte riktigt vad jag tycker om att man ringer tillbaka till ett okänt nummer strax efter sju jag hade nog väntat eller inte hört av mig alls, är det viktigt hade han ju ringt upp igen eller lämnat ett meddelande.

Idag har jag tänkt städa lite, tvättid har vi också. Ska försöka hinna ner till jobbet och betala en DVD som jag glömde förra veckan samt lämna schema för hur jag tänkt jobba. Men först frukost.


Kommentarer
Postat av: ida

Måste ju kolla in vilka det är som ska va med på detoxen maddo dragit igång. hehe. Vet inet om ja ska va med än. vore ju lite skoj:) usch vilket hemskt sätt att vakna på. Men du kom ju upp tidigt iaf ;p

2009-08-26 @ 13:15:11
URL: http://www.idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0