Så trött, fast ändå inte..


Jag är så trött på mig själv. Brukar i vanliga fall sova vid den här tiden, jag är absolut ingen natt-människa. Men jag kan helt enkelt inte sova. Skulle egentligen gått till gymmet nu i eftermiddags men det kom lite andra saker emellan, tyvärr. Jag behöver verkligen röra på mig längtar efter att känna mig sådär skönt trött som man gör efter ett träningspass. Plus att man sover så gott. Nu har jag istället bestämt mig för att gå upp tidigt i morgon, har ställt klockan, och så drar jag iväg och kör lite gym. Bäst att få det gjort på morgonen annars kommer det så mycket annat emellan som stör.
I övrigt har jag haft en bra dag. Har varit hemma hos Maddo, som bjöd på grymt god vegetarisk soppa och hembakat bröd (supergott det med), hoppas på att få receptet på det snart. Det var meningen att Max skulle följa med, men han började att halta imorse och fick därför stanna hemma. Han har fått ett sår mellan "tårna" men jag hoppas han blir bättre snart så att han också kan få träffa Tessan, som by the way har gjort riktigt stora framsteg (eller egentligen är det väl Maddo som gjort det, om man frågar Cesar Millan). Hon har verkligen gjort ett jättejobb!
Nä nu ska jag försöka sluta ögonen och slappna av. För i morgon är det som sagt dags för gymmet.





Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0