Bakvänd promenad..

Hej,
Planen gick som den skulle i morse. Förutom att jag inte gick över bron som jag planerat, gick istället till bron och det var grymt skönt. Ikväll blir det Body Pump, ska bli skönt, kommer ha grym träningsvärk i morgon, men det kan det ju vara värt!! Är för trött för att gå och träna något själv som jag gjorde igår, så det är bättre att gå på något lärarlett när man känner så, för att få lite mer motivation.
Opponeringen gick bra, det var inte så mycket press som de hade gett uttryck för vilket var skönt. Nu ska jag ut med min lilla vovve, sen läsning och träning.

Kommentarer
Postat av: Maddo

Skönt ditt nya liv verkar! Fick prova-på-biljetter till Fysiken och vi behöver nya värdar - igen. Nu kanske är gången du ska köra? =)



KRAMAR!

2010-03-24 @ 14:44:48
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0