Nytt år.

Har haft en lång ledighet från bloggen känner jag nu. Har allt haft lust att skriva, men inte riktigt vetat om vad. Men nu är det dags att dra igång igen. Känner mig laddad och med nytt år brukar det ju följa nya löften, mitt detta år är att ta tag i joggningen. Jag och Javier var ju riktigt duktiga med det när vi flyttade till Sverige, men nu på senare tid har det blivit lite sämre av det men nu ska vi ta upp det igen.
Jag har under min ledighet hunnit vara i Prag, där jag och Javier spenderade nyår. Det är en helt fantastisk stad, som vi definitivt ska återvända till, så snart som möjligt.
Old town square, Prag.
Ska gå och göra mig iordning nu, har en hund som sitter bredvid mig och vill ha all min uppmärksamhet. Så det är bara att ge sig ut i kylan och gå. Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0