Stress och Detox

Sitter mitt uppe i finslipningarna på den första muntliga examinationen i denna kurs som ska vara klar imorgon. Känns som jag står och stampar. Vet inte riktigt hur jag ska få med allt så jag börjar känna lite att det får gå som det går, det är ju bara första momentet i kursen, inte avgörande. Försöker intala mig själv att det kommer gå bra.
Detoxen då? Jo den går bra, är förvånad att jag inte är mer hungrig och sugen. Men jag tycker jag står emot frestelser riktigt bra, inte lätt när man har en sambo som är grymt duktig på att laga mat, :) men jag håller mig som sagt till mitt.
Imorgon blir det bättre uppdatering och Yoga - skön avslappning efter denna stressiga starperiod av kursen.

Kommentarer
Postat av: Maddo

Det är de små sakerna man lägger märke till! Vad gör du för maträtter? Oh, är så nyfiken! Plus att vi måste ses snart!! Jag har tenta nästa fredag.. :( Usch, jag hinner inte med livet ibland! GAAAH. haha.



Lycka till med examinationen gumman, du klarar det!!

2009-09-15 @ 17:16:56
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0