Myspys

Jag har, liksom så många andra, svårt att tycka om att det blir mörkt så fort, dagarna går så fort och man är borta all den ljusna tiden. Men jag har nu bestämt mig att försöka vända det till något positivt istället för att gå in i en depression, vilket jag gjorde förra året då allt bara kändes likgiltigt, och har börja tända ljus så fort jag kommer hem. När jag får lön nästa vecka ska jag ut och köpa på mig lite ljushållare så man kan variera och att det ser hemtrevligt ut. Ska försöka ha det så städat som möjligt också eftersom man spenderar en hel del tid inomhus. Det får bli något slags inför-nyårslöfte..
PS. Kolla in detta föresten, en humoristisk tankeställare..

Kommentarer
Postat av: Maddo

Och på det ska vi tända ljus och se på tio orsaker nån dag också! =) Säg till när du kan gumman! :)



Tack för grattulationerna och vad roligt med en länk till mig :) kramar i massor

2009-11-12 @ 16:02:51
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0