Veg.

Efter att ha sett filmen Food inc. bestämde jag och J oss - vi ska bli vegetarianer.. Visst har vi sagt det förut, men denna gången kändes det helt rätt och vi var helt inställda på det. Och tro det eller ej så har jag endast gjort ett undantag på två veckor vilket jag är stolt över. Och mitt undantag är för en del vegetarianer inget undantag då de menar att det varken är fel att äta fisk eller kyckling, vilket vi inte gör nu, och det går över förväntan. Till lunch igår blev det Javiers svamprisotto (den bästa någonsin) och i dag ska jag prova att göra en grönsaksgryta som jag hittat på nätet och tror kan smaka bra. Det är nästan som att vara på detox och min mage mår superbra! Ska bara sova ikapp något så kommer jag vara människa igen snart.
Nu? - Jobb..

Kommentarer
Postat av: Maddo

Oh, jag kanske kan komma till er på middag ågon gång? Blir så himla sugen när du skriver om att bli veg. Kan du inte skriva lite recept? =)



Saknar att gå i din klass!! =( Dina klasskompisar vet nog inte hur lyckligt lottade de är att ha dig i sin klass!



Kraaaam

2009-11-16 @ 20:56:18
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0