Vill du ha en snigel på ögat?

Idag kom det, hotet från de fruktade i norr, nämligen Radiotjänst.. *rysningar*. De har jagat mig en längre tid då de påstår sig vet att jag äger en tv. Nu har de tydligen fått nog av att jaga mig med räkningar och tar till hot istället jag fick en påminnelse med en tilläggsavgift plus ett hot om att de skulle dra in kronofogden om jag inte betalade osv. Tycker rent utsagt att de är fruktansvärda, det borde vara valbart med svt, ser aldrig på dem och ändå ska man tvingas betala för deras oftast mossiga program och inte nog med att man måste betala om man har tv, man måste även betala om man har dator för man har ju tillgång till deras program även där, men lägg inte upp dem, är inte inresserad överhuvudtaget så gör det till betaltjänst istället. För det andra boder det finnas studentrabatt på tvlicensen - bara ett förslag. Lite arg som ni märker, har just betalt min första tvavgift.. ; / 




För vad?? 

Nej nu ska jag inte vara negativ, jädrar vad jag ska titta på svt i sommar och se allt vad de har att erbjuda. Tror även jag ska byta radiostation på Seven, P1 - vad sägs om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0