Idag har ...

Idag har jag hunnit jobba på Seven en stund på morgonen. Känns riktigt kul att vara tillbaka och träffa alla igen plus få vila lite från studierna. Ska äntligen få läsa det jag vill igen, jag har en del böcker som jag köpt som inte blivit lästa på grund av tidsbrist, men nu är det alltså dags. 

Efter jobbet har jag handlat, varit ute och gått en längre promenad plus att jag har läst lite arbeten också till på torsdag då det är dags för opponering har även tagit på mig att gå på utvärdering av inriktningen så det blir en lång dag på torsdag, kan hända att det blir picknick i Slottsskogen med klassen efteråt också men det beror helt på hur jag känner då. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0