Vilken helg!

Har haft en riktigt bra helg. I fredags grillade vi med grannarna vid drog igång runt fem och avrundade vid ett tiden någon gång. Vet inte vart tiden tog vägen men trevligt hade vi och då brukar det ju gå fort. Så det ska vi absolut göra om, om vädret tillåter så kanske redan nästa helg..

Lördagen gick åt till städning, tvätt och sedan åkte jag iväg för att jobba det kändes sådär eftersom jag var bjuden på fest, men det är sånt det är ibland. 

Idag vaknade vi runt nio, helt utvilad kände jag mig. Det var så skönt att känna att jag idag inte behöver göra någonting om jag inte vill jag bestämmer helt själv. Efter lunch drog jag och Javi till Backaplan för att kolla efter skor på Stadium, vi hittade inga och gick till Elgiganten istället vi tittade runt och bestämde oss sedan fär att åka till Clase Ohlsson ute vid Bäckebol för att kolla om vi kunde hitta en fläkt eller två då vår lägenhet är superkvav på kvällarna men det var slutsålt både där och på Coop. Så vi gick till MediaMarkt för att kolla, där fanns några stycken, vi tyckte dock båda två att de inte var tillräckliga och gick runt och kollade på lite andra grejer istället. Vi fastnade förutom vid massagestolarna vid en speciell pryl som vi snart kan, om jag får bestämma bli stolta ägare till.

Max och grannens valp Rambo lekte större delen av tiden tillsammans.



 Sam och Max. Båda lite trötta efter att de sprungit runt och lekt på en förskola nära oss.






Sam, så otroligt vacker och snäll hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0