Light

 När vi var inne på MediaMarkt och gick förbi massagestolarna blev en av dem blev ledig och jag satte fart mot den för att prova men en tjej damp ner framför fötterna på mig så jag gick runt och kikade lite. Jag gick sedan för att se om hon var klar men det var hon inte. Då kommer en kille gående mot mig och det är inte Javier. Jag hajade till och var nära på att hälsa när det slår mig att vi inte känner varandra. Vart har jag sett honom? Vem är han? Tankarna flög i huvudet och så tittar jag ner på tjejen i massagestolen och då slår det mig. Killen har jag träffat en gång på stan när jag varit ute och gått med Max, jag kommer ihåg honom eftersom han har en ganska tuff stil men när han började prata med Max förvanlades  han och pratade med bäbisröst. Och hans flickvän då? Hon har en blogg som jag av en tillfällighet börjat läsa för inte så länge sedan och den är fylld med bilder på honom och deras hund. Men det roliga var att jag hajade till, till och med påväg att säga hej. Konstigt att folk kan veta vem du är utan att du har en aning om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0